Nytt försök kanske?

Herregud, vad längesen det var jag skrev här!
Måste verkligen bättra mig! Men jag har alltid så bra ursäkter.
Jag orkar inte, har inte tid, har inte lust, måste göra det o det o det..... BLAH!

Idag är jag hemma o vabbar. Skitkul. Dagis har stängt igen (!) pga magsjuka. Det är andra gången dom har det nu på bara en vecka, så den här gången bestämde dom sig för att skicka hem alla ungar under 4-5 dar för att liksom häva epidemin. Som tur är blir det bara en VAB-dag för min del. Imorrn är ju ändå Fredrik hemma och kan ta Mio, så då kan jag gå till jobbet igen. Var ju liksom hemma förra veckan oxå när både Mio och jag hade kräksjukan :/
Sen Mio började på dagis har min frånvaro på jobbet ökat nåt enormt :( Jäkla bakteriehärd det där.....

På lördag kommer iaf Emmelie och Mulle hit och snackar lite skit.
Emmelie fyllde år igår, så vi ska fira henne lite och festa till det. Kan behövas! :)
Tanken var att vi skulle ha gått o partybowlat, men vi stannar hemma istället.
Mamma skulle ha haft Mio egentligen, men dels är ju inte han helt kurant än och så är lilla Mamma jättedålig nu.
Hoppas du blir bättre snart!!!

Om en vecka ska jag och älsk på Thåström i Linköping!!!
Det ser jag fram emot SÅ mycket! :D



Om Black Jim

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas han är kry snart och du och fredrik klarar er.. Men e din mamma jätte sjuk va e de då :(?

Kram

2010-02-04 @ 21:29:15
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vi har ju redan haft det, så jag hoppas vi inte får det igen. Tycker det räcker med en gång! Mamma har också fått vinterkräksjukan.

2010-02-04 @ 22:13:07
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Sosso

Åhh det var kul att se nått nytt här inne...Hoppas att det håller i sig.



Skall kolla in här ofta igen



kramis

2010-02-07 @ 18:17:59
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0