Bråttom!

Blir ett snabbt o kort inlägg nu!
Måste kolla på Outsiders....fast jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska titta på det eller på Familjen Annorlunda....Jobbigt. Efter det är det i vilket fall Spårlöst som ju alltid är SÅ bra. Jag tjuter varenda gång!! Jag kan bara inte låta bli.

Idag har varit en riktigt seg och tråkig dag och kvällen blir förmodligen likadan. Lika seg om inte annat.
Fredrik tog med sig hundburen nu när han åkte och jobbade, så den får vi förhoppningsvis såld. Det var en från Eskilstuna (!) som ville köpa den. Dom skulle mötas runt 4 inatt i Örebro. Desperat lr? :D
Kan behövas lite snabba cash ;P nu, så det passade ju bra ;)

Om det är nån som vill köpa en bra bil, så kolla här! Vi säljer vår V70 GLT -98 nu.

Nähä, Outsiders blev det och nu började det!

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Seg och tråkig dag, var namnet! Så även kvällen.. men Spårlöst var bra.

Så fin bilen är...

Sov gott och puss och kram.

2010-02-08 @ 22:23:22
Postat av: Susanne

Köp vettja! :) Haha!



Puss puss, mamma.

2010-02-08 @ 22:59:55
URL: http://shajsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0