Sova?

Trött idag, men skriver några rader ändå...
Jobbet rullar på som vanligt.
Träligt som bara den när det är semestertider, stressigt som fasen ibland o sen kan det bara stanna upp o inte vara nåt alls att göra! Jobbigt.
Jag är helt snurrig i huvudet när jag kommer hem om dagarna.
Mio är hos mamma när jag jobbar eftersom Fredrik sover då och han är så duktig!
Lilla plutten...

27 September ska jag och Fredrik åka till Linköping och se Pablo Francisco:D
Ska bli SÅ kul!!
Han är grymt duktig och helt makalöst rolig!



Nähäpp, dags att fixa katterna och låta hundarna slå en kvällskiss!
Sen blir det sängen för min del, är riktigt trött!





Slipknot med Snuff

Kommentarer
Postat av: Mammi

Förstår så väl hur trött du är mitt lilla hjärta!

Och det går så bra med MIO, han är som du säger väldigt duktig!

Puss

2009-07-29 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0