Jobbat en vecka nu....

Jepp, det har man.
Bara 2 veckor kvar till semester igen :D
Irma som är sommarvikare är så duktig! Cred till henne.
Hon har fått mig att lyssna på en grupp från Danmark som heter Volbeat, asbra! Jag kanske är sen, men men :)
Hade hört några enstaka låtar med dom innan, men inte lagt dom på minnet.
Jag fick iaf låna en skiva av Irma och sitter i skrivande stund och lyssnar på dom. Redigt bra grabbar.

Mio dansar till musiken, han är så söt!
Idag ska Fredrik köpa en till skärmvägg till katternas balkong och sen tror jag pappa skulle hjälpa till att sätta upp den.
SEN ska jag lägga upp bilder på balkongen och staketet. Har ju inte gjort det än....




Tyvärr ingen video, men riktigt skön låt. Guitar gangsters & Cadillac blood med Volbeat.



Ingen video här heller. Back to Prom med Volbeat.



Cover av Hank Williams gamla countrylåt I'm so lonesome I could cry. Ingen video :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0